torsdag 28 juli 2016

Badat i massor!

//Puh vad vi har haft det varmt här i Skåneland hörrni!
Men, det sköna med det är ju att jag fått hoppa i plurret nästan när jag velat. Fint!

Vi har även tränat på med spår och bevakning och trots värmen har det gått riktigt bra!
På uppletandet har jag börjat med en ny grej som Matte inte riktigt förstår. (Det kommer Matte, det kommer, hehe)
Jag går ut i full fart och scannar av rutan. Samlar ihop det jag känner är lönt att samla på mig och lägger det i en fin hög. Sen väljer jag ut den bästa saken och springer in fint med den till Matte.
Bra va? (Matte är inte lika nöjd hehe...)

Nedan lite bilder från bad o så.

För en stund så vart Matte av med mig i trädgården, men jag hade bara fixat mig en lite grop då det var svalare när jag grävt mig ner en bit. Att man ska behöva fixa allt själv??

Sen har vi ju badat i massor. Eller iaf jag :-) 
Ska ni inte komma i vattnet eller?

Det är ju jättevarmt!

Vänta lite jag har hittat något!

Strax fångat det...

Yes!

 Fasiken, jag tappade greppet...

 ...sådärja!

 Kolla in! Jag hittade en leksak på bottnen!

 Åh nej jag "tappade" den...

 ...oj vad den blev tappad...

Bäst att rycka in igen och fånga den!

 Enkelt!

Oj, jag "tappade" den igen...

...oooj, vad den sjunker....

Rätt så nöjd med dagens fångst!
Jag bar den hela vägen till bilen :-) 

//Kelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar